Kariéra


Servis vozidel



V našem autoservisu zajišťujeme komplexní služby pro motoristy. Servisujeme vozidla všech značek, disponuje týmem zkušených mechaniků, diagnostiků, karosářů a lakýrníků. Všem našim zákazníkům věnujeme individuální přístup a vždy se pro ně snažíme najít to nejlepší možné řešení s kombinací té nejlepší ceny a kvality. Naším cílem je vysoká úroveň poskytovaných služeb, férovost a spolehlivost.

V případě zájmu jsme pro Vás schopni zajistit veškeré náhradní díly dostupné z webových stránek www.autokelly.cz, a to i bez nutnosti jejich následné montáže v našem autoservisu.

Bloková výjimka pro sektor motorových vozidel – Evropská komise přijala dne 27. 5. 2010 nařízení komise (EU) č. 461/2010, která obecně řeší, že servisní prohlídky předepsané výrobcem vozidla, opravy a výměny provozem opotřebených dílů a opravy po haváriích, může provádět i neautorizovaná opravna. Výrobce nesmí podmiňovat uznání záruky nutností jezdit do autorizovaného servisu. Náš autoservis je tedy oprávněn opravovat nová vozidla, aniž by majitel přišel o záruku u jejich autorizovaného importéra.

Jsme smluvním partnerem pro pojišťovny ČPP, KOOPERATIVA, ČP, ČSOB, GENERALI, ALLIANZ a další. V případě nehody nás kontaktujte na telefonním čísle 777 604 450, my auto z místa nehody ODVEZEME, OPRAVÍME, vše vyřídíme s pojišťovnou za Vás - VY NIC NEPLATÍTE.










Diagnostika motorů, autoelektrika

Osciloskop - paralelní diagnostika
Univerzální, velmi účinný nástroj pro odhalování závad v elektronických systémech automobilů schopný zobrazovat požadovaný signál v reálném čase.  Je možné měřit veškeré elektronické systémy vozidel s palubním napětím do 30V, mínus pól na kostře vozu. Pomocí osciloskopu lze diagnostikovat:
  • Průběh hoření ve válci
  • Kontrolu nastavení rozvodů motoru
  • Monitoruje ovládací proud vstřikovače PD
  • Poskytuje hodnoty, které nelze získat běžnou komunikací s řídící jednotkou
OBD diagnostika – komunikace s řídící jednotkou
Nabízí základní typ měření, dokáže provádět úpravy v řídících jednotkách, nastavovat hodnoty a zjišťovat závady. Obvykle je prvním krokem při zjišťování příčiny problému ve vozidle. Pomocí OBD diagnostiky lze zjistit:
  • Čtení a mazání paměti závad
  • Zobrazení hodnot ze snímačů a akčních členů
  • Test akčních členů
  • Mazání servisních intervalů
  • Nastavení konfigurace vozidla
  • Přizpůsobení například dálkového ovládání, nových klíčů k imobilizéru, škrtící klapky


Geometrie kol

Geometrii není radno podceňovat, správně seřízené kola se sklání k vozovce pod správným úhlem. Pokud nejsou kola dobře seřízena, negativně tak ovlivňují chování a jízdní vlastnosti vozidla a ohrožují tak bezpečnost jízdy.

Nechte si geometrii zkontrolovat vždy, když:
  • Vjedete do výmolu nebo narazíte na prekážku.
  • Zjistíte, že jsou vaše pneumatiky nadměrně nebo nerovnoměrně opotřebené.
  • Pociťujete problémy s ovladatelností vozidla – Vaše vozidlo zanáší na jednu stranu, kola na řídicí nápravě se nevracejí samovolně do základní polohy, kola na řídicí nápravě svírají při jízdě rovně nesprávný úhel s vozovkou apod.
  • Když si pořídíte novou sadu pneumatik a chcete, aby vám vydržela co nejdéle.
  • Vyměňujete části zavěšení kol nebo řídicího systému.




Klimatizace - servis, čištění, plnění

Geometrii není radno podceňovat, správně seřízené kola se sklání k vozovce pod správným úhlem. Pokud nejsou kola dobře seřízena, negativně tak ovlivňují chování a jízdní vlastnosti vozidla a ohrožují tak bezpečnost jízdy.

Nechte si geometrii zkontrolovat vždy, když:
  • Vjedete do výmolu nebo narazíte na prekážku.
  • Zjistíte, že jsou vaše pneumatiky nadměrně nebo nerovnoměrně opotřebené.
  • Pociťujete problémy s ovladatelností vozidla – Vaše vozidlo zanáší na jednu stranu, kola na řídicí nápravě se nevracejí samovolně do základní polohy, kola na řídicí nápravě svírají při jízdě rovně nesprávný úhel s vozovkou apod.
  • Když si pořídíte novou sadu pneumatik a chcete, aby vám vydržela co nejdéle.
  • Vyměňujete části zavěšení kol nebo řídicího systému.


Karosářské práce

Nabízí velké spektrum služeb v oblasti karosářských prací pro osobní i užitkové automobily, včetně oprav čtyřkolek a závodních speciálů. Dokážeme i těžce poškozený vůz vrátit do jeho původního stavu. Poškozené díly nalakujeme v naší autolakovně.




Opravy plastových dílů

Většina plastů používaných v automobilovém průmyslu jsou termoplasty. Díky zahřátí se plasty mohou svařovat a také tvarovat. Případné promáčknutí třeba u nárazníků uvedeme do původního stavu. Svaříme také jakékoliv plastové zlomené části a praskliny. Kde chybí materiál tam jej doplníme nebo umíme z více poškozených dílů svařit jeden kompletní. Díly se svařují jak z přední strany tak i pro zvýšení pevnosti ze strany zadní, kde jsou navíc zpevněny vyztužovací mřížkou.

Po domluvě jsme schopni opravit jakýkoliv plastový díl i mimo automobilový průmysl, např. jímky, plastové bedny, dětské sedačky, koše travních sekaček, dětské tříkolky atd.


Opravy motorových hlav

V našem autoservisu realizujeme opravy motorových hlav spalovacích motorů všech značek. Mnoho poruch motorů má příčinu v poškození hlavy válců. K poškození hlavy zároveň může dojít i v důsledku některé z poruch. S ohledem na cenu nové hlavy, která se pohybuje dle typu vozidla v řádu desítek tisíc korun, se ve většině případů vyplatí provést opravu.

V rámci oprav motorových hlav provádíme tyto práce:
  • tlakové zkoušky hlav
  • rovnání – frézování a broušení hlav
  • frézování sedel ventilů
  • broušení ventilů
  • svařování hlav
  • opravy závitů, vedení zdvihátka a závitu vstřikovače
  • sesazení a seřízení ventilů
  • opravy uložení vačkové hřídele



Lepení fólií, celopolepy, převleky vozidel

Nabízíme Vám nabízí několik možností převleku a ochrany laku Vašeho plechového miláčka:

  • Přestříkání Plasti Dipem – víceúčelový syntetický gumový nátěr s vysokou flexibilitou ( až 400% ), který lze jednoduše nanášet na předem očištěný a odmaštěný povrch. Tato tekutá guma se nanáší stříkáním, natíráním nebo namáčením předmětu, čímž se vytvoří souvislá vrstva, kterou je možné kdykoliv dokonale odstranit (bez použití PRIMERU). Přestříkání osobního auta plastidipem trvá cca 2 dny. Cena je závislá na velikosti auta a jeho barvě. 
  • Autofólie – nabízíme široký výběr KPMF folií na změnu barvy laku Vašeho vozu. KPMF lesklé folie, duhové (flip flop) folie měnící barvu, matné KPMF fólie a velice oblíbené v tuningové sféře carbonové folie. Dokážeme realizovat i polepy firemních vozidel libovolným vzorem.


Lepení okenních fólií

Nabízíme profesionální instalace fólií třídy HP značek SunTek na autoskla bez jakékoliv demontáže s evropským atestem. U nás dostanete profesionální kvalitu práce i materiálu za poskytnutí nejnižších možných cen. Vozidlo po instalaci u nás obdrží potřebné osvědčení pro provoz na pozemních komunikacích v celé EU - atest S8D a samolepka na každé ze skel s označením výrobce, značky a třídy fólie i použité propustnosti světla v souladu s předpisem EHK č. 43 zákona č. 56/2001 Sb.

Výhody instalace autofólie:
  • Dojde k znatelnému poklesu teploty ve Vašem vozidle a zároveň jste chránění před průnikem silně oslňujících slunečních paprsků
  • Dojde k zvýšení ochrany interiéru vozidla před UV zářením - filmy zabrání průchodu min. 99% UV záření
  • Dojde k nárustu bezpečnosti vozidla i jeho obsahu proti vykradení a zároveň zlepšení soukromí – sníží se viditelnost směrem dovnitř vozidla zvenčí
  • Zlepšení vzhledu vozidla
  • Při nehodě drží střepy pohromadě a fólie tak zabraňuje poranění řidiče i spolujezdců


Výměna oleje v automatické převodovce

  • Nejčastější příčinou poruchy automatické převodovky je opotřebovaný olej - jedná se až o 80 % těchto poruch.
  • Olej v automatické převodovce slouží k mazání, chlazení, hydroměnič ho využívá pro přenos celkového točivého momentu a výkonu motoru (hrubá síla), v hydrorozvaděči je využíván k ovládání řazení rychlostních stupňů (jemná mechanika) a stlačování spojkových skupin.
  • Jakýkoliv olej ztrácí časem a používáním své vlastnosti, stává se opotřebovaným a nevhodným pro další používání.
  • Olej by se měl měnit každých 30-60.000 najetých kilometrů, po ujetí tohoto počtu kilometrů je olej v automatické převodovce již značně opotřebovaný ztrácí viskozitu a nečistoty v něm můžou začít ovlivňovat plynulé řazení. Při způsobu jízdy, kdy je automatická převodovka značně zatěžována, tento interval může být ještě nižší.
  • Včasnou výměnou můžete předejít zbytečným problémům s automatickou převodovkou a tím nákladným opravám.
  • Standardní časová náročnost výměny oleje v automatické převodovce, se pohybuje okolo 2-3 hodin, záleží na přístupu k napojovacím bodům a složitosti převodovky. S úkony, které zahrnují větší časovou náročnost, jako například výměna oleje v diferenciálu, rozvodovce, Xdrive a servořízení, je třeba počítat s prodloužením celkového času, celková doba by však neměla přesáhnout 5 hodin.







Autopark Kyjov

Václava Bzeneckého 1391
697 01 Kyjov

(Naproti sklárenské sportovní haly směr Vlkoš)
Okres Hodonín (Jihomoravský kraj)


IČ: 29261767 DIČ: CZ29261767 Spisová značka C68889 vedená u Krajského soudu v Brně


Vytvořila společnost